Lördag

Hello bloggen, förlåt för min kassa uppdatering, men jag har inte haft nått internet, håler på att flytta och mitt internet är sönder. Men nu är jag tillbaka! Igår var jag med mina tjejer + simon i kista centrum och gick runt där åt god mat och sen avslutade vi med bio, en skräckis blev det, den var as bra faktist! Nu är vi hemma hos mig, ska strax laga en god middag till mina fina! Här får ni förresten en massa bilder från Thailand! :)
Jag o' min bästa svärfar på Arlanda.
Precis kommit fram, blev poolen & en breezer direkt!
Rasmus och jesper
Breezer & Pringles, mums!!
The boys
Jag o'Navid
Älskliing
Fina tjejer!!
Världens bästa
Finaste Yanna!
Jag & min fina ängel.
Min babe!!
Min min min!
Min finaste.
Bruun chey
Finaste bröllopet ever!
Ojojoj, va mycket bilder det blev, och har måånga fler, men jag laddar upp dom en annan dag! För nu ska jag laga mat, sen blir det utgång! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0