bästa vän, föralltid.

Det finns en person i denna världen som alltid förstår mig, som alltid stöttar mig & som alltid vill mitt bästa, det är du sara, du är min bästa vän .. Du o' jag har känt varandra i 14 år helt jävla sjukt kan inte fatta att vi har känt varandra mer än halva våra liv. Du är iallfall den personen som alltid har ställt upp för mig o' alltid funnits vid min sida no matter what, och jag hoppas att du vet att jag gör allt för dig, allt för att du ska må bra. Vi kan tjaffsa, vi kan vara tjuriga mot varandra o' vi kan disskutera saker och ting i timmar, men man kan aldrig vara arg på dig. Vi kan göra allt det där utan att bli osams, för det har vi bevisat i 14 år nu, att våran vänskap är så stark att verkligen INGENTING kan förstöra den. Det finns nog ingen som förstår mig så som du gör. Behöver aldrig säga om jag är sur, ledsen, arg, besviken eller något sånt, för du märker på mig direkt om det är något som inte står rätt till & det är vad jag kallar äkta vänskap, våran vänskap är äkta & det kommer den alltid att vara. Förlåt för att jag kan vara tjurig och ta ut det över dig, arg eller ledsen och ta ut det över dig, men tack för det, för det är du som tar emot mig när jag faller. Tack för att du alltid står ut med mig fast jag kan bete mig som en skit ibland! Jag har så mycket fina & underbara människor i mitt liv, alla mina vänner, pojkvän o' familj och jag älskar alla på olika sätt, men min sara är något alldeles speciellt för mig, något värdefullt som jag alltid kommer att ta vara på. Jag har en vän som ALLA i världen borde ha, för hon är äkta. Jag kan lita på dig till 100% och berätta exakt allt för dig. JAG ÄLSKAR DIG.



I can't do this thing called life without you here with me ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0