if something happens to you, I would not live

Om något händer dig så vet jag inte vad jag kommer ta mig till .. Du är mitt allt, mitt liv, min solstråle, min soulmate.. Mitt ALLT helt enkelt. Aldrig får någonting hända dig. :( Varför måste det vara såhär? Varför måste allt vara så orättvist.. Klarar inte av känslan av att veta att något kan hända dig. Jag älskar dig min älskling.



det är så lätt att glömma bort vad som betyder något för en, och vad som verkligen får en att må bra o' som får en att le. Det är så underskattat att uppskatta det man har, när man väl har det. Nu är det dags för mig att börja uppskatta det jag har till 100%, att ta vara på alla människor i min omgivning som får mig att må bra och som får mig att vara glad! Jag älskar er alla, ni vet vilka ni är. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0