Lite kulit sådär (:

Ja-nej Frågor
1. Är du singel? Nej

2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? Nej, man kan aldrig vara uttråkad på mitt jobb
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Haha nejj.
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Haha, jaa im drinking at work.
8. Är du en cooling? eh, ja såklart? 
9. Är du från Irland? HAHHHAH, naj.
10.Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej det är dom inte.

11. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, jag har aldrig blivit kär vid första ögonkastet iallafall.
12. Har du nånsin blivit sårad? Ja
13. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja, tänker på min älskling hela dan varje dag.
14. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Oj, vet inte faktist. 
15. Har du haft en hemlig beundrare? Det tror jag inte 
16. Är du kär? Ja, kärare än någonsin faktist.
17. Vill du gifta dig i framtiden? Har aldrig varit en sån som vill gifta mig, men nu vill jag faktist det om många år.


10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Båda.
2. Hår eller ögon? Svårt, men säger ögon.
3. Katt eller hund? Hundvalp
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar?  Några få bästa vänner. 
5. TV eller Internet? Internet.
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på vad man är på för  humör.

8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? haha, vet inte kan vara både dag o' natt människa.
10. MSN eller mobil? Mobil? Vem fan är inne på msn nu för tiden?


10 "Har du nånsin…"
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? HAHHA, nej. 
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, jag är väl bara mänsklig?
4. Hoppat Bungee Jump? Nej o' kommer aldrig att hända heller
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja samma sak där jag är väl bara mänsklig.
6. Ätit en hel tårta? Nej, tycker faktist inte ens om tårta,
7. Gjort bort dig offentligt? Ja.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja. 
9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej
10. Velat försvinna? Ja


Allt
Vad såg du på tv sist? BigBrother
Vems blogg läste du sist? Midias, där jag snodde den här texten hihi :)
Vad åt du sist? Yoghurt med flingor.
Vem pratade du med sist? Mamma min
Vem ringde du sist? Sara
Vem messade du sist? Rasmus
Vad läste du sist för bok? Typ pojken som kallades det, typ 2007 pinsamt, jag vet.
Vem pussade du sist? Rasmus
Vem kramde du sist? Lillasyster
Vem bjöd du sist på något? Bjöd lillasyster på donken igår. 
Vad köpte du sist? Cigg.


Nu ska jag iväg på lunch, hörs sen. Pusss på er.



Vadåå haglar ute?! Vem vill inte ligga och chilla såhär nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är bikinin ifrån? :)

2011-05-03 @ 18:49:04
Postat av: Jainaba

Den är från HM förra året (:

2011-05-03 @ 19:06:36
URL: http://jaiinaba.blogg.se/
Postat av: Midia

fina du!

2011-05-03 @ 22:40:15
URL: http://midias.devote.se
Postat av: Becca masalin

Åhh är det från när vi jämt var i graneberg förut? :)

2011-05-04 @ 00:28:51
Postat av: Jainaba

Du är fin Midia! :*



Jaa becca det är från när vi alltid var där, vi hade det bäst ju! :*

2011-05-04 @ 12:30:40
URL: http://jaiinaba.blogg.se/
Postat av: Becca m

Bästa sommaren Jai <3

2011-05-04 @ 15:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0